Bloggat, nej,,,

Hej!
Jag har ju inte bloggat på länge... :( Sorry!
Haft mycket i skolan, eftersom jag har bytt klass och allt!
Men det har gått bra! :D:D Idag tror jag att jag ska till stallet! :*

dagens outfit : Ridkläder
dagens låt :  Sia- Breathe me
dagens frisyr : Vanligt rak
dagens smink : Ögonskugga, eyeliner, rouge, läppglans, mascara
dagens planer : STALLET, ev. läxa
dagens vill ha : Träffa en viss person ;) <3
dagens saknad : FREEEJA, Boston
dagens drog : Mejl
 "You're like a drug to me...you are exactly my best personal brand of heroin..."
dagens roligaste : Stallet och Mejl
dagens finaste : Musiken
dagens måste : Stallet o läxa
dagens dricka : Vatten
dagens mat : Macka med smör
dagens sjuka : Trötthet..
dagens kärlek : Jahaaa du!

Pussssss
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0