Twilightskor <3 zZ'




Heey!
Idag har det vart en helt vanlig dag, fast det e lördag dåva xD <3
Så, jag har väl suttit vi datorn ganska mkt, och så har ja vart i stallet nurå! <3


Angående bilderna: <3

Den bilden på skorna, jag har tänkt måla mina converse ungefär så, någon som e bar på att måla på tyg?? <33 (a', Eftersom jag älskar Twilight och skorna har Twilighttema,,, så självklart gillar jag dem (A) <3333 :P <3
Så jag sparar till tyg färger nu ^^ <3 Och eftersom sådana spec. färger kostar ungefär 40 kr/burken så får jag väl spara ett tag -.- Oo'
Men det kommer väl bli ett bra resultat :D Hoppas jag! :P

Bilden här under, det är en bild från den fjärde Twilightfilmen: Breaking Dawn som kommer på bio 2011, om jag hinner ska jag självklart läsa boken först, men först ska jag läsa de tre första böckerna har mamma sagt, och sen kan jag få den fjärde ^^' <33
Och jag antar att den fjärde filmen kommer vara bra! ^^ Den verkar superspännande :P
Men först ska jag se Eclipse som kommer ut nu i år, 2010. :) Så nu ska jag läsa så in i.... -.' Hahaha <333




Puzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0