Puss! <3

Heei! <33

Idag vart det skola... IGEN!
-.'

Och i dag hade vi franska...
Och då efter en stund behövde jag gå på toa.
Och frågade snällt om jag fick det, då tittade hon på mig som om jag vore tokig och sa "Mhm.... Men du går väl inte ut och smsar??"
HALLÅ! Jag gör inte det!
Min mobil e ju trasig! :@
Och så när jag kom tillbaka sa Josse att vår lärare hade blängt jättemycket på mig! ;O Haaallåå!
Och då sa jag, ( eftersom hon hämtade lexikon när jag kom tbx) " Hon har nått seriöst emot mig!"
Då sa Olof: " Jahapp, det har jag med! Och MOT Josse med! Höhö!" Och så ställde han sig och började "hota" med att kasta en "trekantig" linjal mot Josse! -.-' Han e ju lite... som han e... -.-

Och så hade vi ju prov i dah! </3 Men det gick ju bra! Jag har ju lovat Sara (Kusin) att skriva VG! (a', jag hoppas det gick bra, om inte Martin har något emot mig oxå! ;O

Och idag flyttade ju Emme till Falkenbergsskolan! :'( Inte för att jag har något emot FB men... JAG SAKNAR MIN EMME! <33333

Och så... håller jag på att redigera bilder <333 (a' <3333 :*:*:*:* Kolla min BDB: TwilightFlikka@BDB

Men iaf!
Hoppas ni har haft det bra idah!!

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0