Heihei! <3

Jag har inte bloggat på länge... Men jag ska berätta lite vad som har hänt... =)

Julafton: Många fina paketer, som tex. de 3 första Twilightböckerna och ett par högklackade converse =) Tacktack <3
Vi hade med getterna; Inez och Valle, och hästen Sinbad till kyrkan för den levande julkrubban. :) Kulkul! <3

Nyår: Mysigt! Var hemma, tittade film, god mat, raketer... men oturligt nog jobbade pappa :'( </3

Idag; Har jag vart hemma hela dan.. ><, Haha x)

Men jag har inte så mkt mer att skriva <3


Kommentarer
Postat av: Vendela

Haha,jag fick oxå de tre första Twilight böckerna! Är inne på den andra nu...Älskar dom!!

2010-01-04 @ 15:46:41
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0