Heeei!!

Heeey!

Idag har det vart en bra dag ^^
Jag e inte så aktiv på denna bloggen... det kommer stunder som jag bloggar hela tdn andra inte! ^^' Så att ni vet det asså :P

Idag her det vart skola... som vanligt men vii började ju igår ^^
Inte det bästa som hänt.. kan lika gärna ha lov resten av skolan...men det vet vi ju att det aldrig kommer att hända x'd.. men jag har ett nyårslöfte.. att satsa stenhårt på skolan ^^ :)
Hahaha!

Jag har en ny sak ^^
Veckans fråga: alltså... en fråga per vecka jag bloggar!

Så här kommer den:
Robert Pattison eller Taylor Lauthner?? Vem tycker ni är bäst/snyggast/ sötas etc ^^
Alla kommenterar sitt svar <33
Själv tkr jag då självklart: Vampyren! :P Han eeeeee bäst! :*:*:* Jag smälter ärligt! Typpe in LOVE! <3

// Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0