Chacha <3



© by linnea hasselquist- LHfoto; Ihopklippt och retuscherad bild på Ellan och Alfa <3

Tjo!

Idag vart det skola igen! -.-' SKITKUL! TAR DET ALDRIG SLUUT! ( Min vanliga ironi)

Vi hade hemkunskap som vi alltid har på torsdagar, så idag delades vi i två grupper, tjejerna och killarna... och såklart fick tjejerna baka pizza (a' undertiden som killarna fick lära sig att tvätta och stryka -.- det lär de behöva! ;O x*
Min pizza blev ju absolut bäst! <3 ( Ironisk IGEN) men allvarligt så tyckte jag att den smakade MUMS! <3 Hihi! ^^'

Och sen: Lunch, men så åt jag inte så mycket eftersom jag hade ätit en pizza (A)
Men i alla fall så var det asiatisk kött gryta med ris! :*

Sen efter det så hade vi Franska, som inte e mitt direkta  favvoämne, för vår lärare har något emot mig och Josse, för så fort Olof kastar suddi eller pappaer på oss så e det vi som får skället! ;O
NEA GILLAR INTE!
DUMMA OLOF! :@
Hatar Honom!

Och sen hade vi Svenska! :) Då läste jag min älskade Twilightbok med Bella, Edward, Carlisle, Esme, Jasper, Alice, Emmet och Rosalie <3333333333333 :*
Och eftersom jag var så inne i min bok så fattade jag inte vad som hände runt om kring, men när jag lyfte mitt huvud för att säga något till Pamela så märkte jag att det var den stökigaste lektionen på länge, och Martin vår lärare bara satt och suckade, eftersom han hade sagt åt alla att vara tysta säkert 40 gånger på 20 minuter! :O Och när han blir arg blir det INTE kul!!!!!!!
Och Pontus var helt galen och Olof satt och låssades som om han hade en sjukdom för han typ bara satt och lät hela tiden och vifftade med armarna! OMOGNA PERSONER!!! ;@
Och Pamela som kallar Pontus och Olof för Poohpi och Doohdi Kakaz eller nått som hon har fått från ett Polskt program! Hon och hennes @€%]>#\ POLSKA! Blir så trött *GÄSP*

Efter det så hade vi SO, där vi tittade på en film om ISLAM, -.'
Och sen så var Martin så snäll så jag fick läsa igen! :) <33
Men då blev jag faktiskt störd på alla för det var lika stögit då oxxå!!!!!! :@@@@@@@


Men sen så slutade vi, och gick hem, och sen så när jag kom hem så åt jag lite, tittade på TV och så kom mamma och pappa hem, och de hade min mobil med sig, och själv klart blev jag över lycklig, så jag satte på den, men den funkar ändå inte! :'@ BUHUHUHUHUHUHUHU J*VL* MOBIL H*LV*T*! AAARGH!

Men nu... så.... ska jag väl nana... och jag måste öva på ISLAMprovet till imon engång till med!
Men sen så ska jag lyssna på min MP3 som e full av Twilightlåtar! =) <3333 =3



KOMMENTERA!

// N3a <3


Kommentarer
Postat av: heeyyjosse@BDB

hatar olof jag med xd haha :P

2010-01-15 @ 16:21:15
Postat av: Liinnea

ABSOLUUT!

2010-01-15 @ 16:43:22
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0