Ellan, och kommentar ^^ <3

Hej!
Jag kom precis hem från Ellan!
:D
Ja sov där inatt, det var kul! ^^
Vi spelade något sjukt TV-spel, typ... " Piñata, Party Animals"
Haha!
Men nu i morse så kom mamma och hämtade mig ^^ <3
Sen ska jag ner till stallet, och så...
Och ni MÅSTE kolla kommentaren på min blogg ^^ <3 Ni kan se länken till inlägget nedan :3
Och såå... :D

Sen ska jag till stallet och rida Sussie :D:D <:o)
I snön ^^ <3 ^^'

Och så, igår köpte jag: "Julia stars"- tidningen, som bara handlade om NEW MOON! <3333 ^^ Ofc I bought it! ^^
Så nu har jag 5 nya affischer i mitt rum :)
Höhö!
Twilightfreak till 100% :)

Här kommer dagens:

dagens outfit : Myskläder, ridkläder
dagens låt : Robert Pattinson- I was broken
dagens frisyr : Rakt
dagens smink : Eyeliner, mascara
dagens planer : Läxa, Stallet
dagens vill ha : Åka till LA,
dagens saknad : Hmm... Att få träffa Twilightpersonerna ^^ x'd OFC.
dagens drog : Musik, TWILIGHT O NEW MOON "You're like a drug to me...you are exactly my best personal brand of heroin..."
dagens roligaste : Kommentaren på min blogg ;) kolla inlägget: http://tiiepnea.blogg.se/2010/february/vampyrer-varulvar-enhorningar-troll-och-to.html
dagens finaste : Kommentaren på min blogg ;D
dagens måste : Göra läxa... på SPORTLOVET
dagens dricka : Musiiiik
dagens mat : Inget än.., x'd
dagens sjuka : Twilightberoendet
dagens kärlek : Noone, Noone, Noooooone ^^ <3


Krammmmmmm
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0