Ridandet ger en muskler! Oo' ;)

Hahahahaha! Heej!

Jag har "kommit på" en helt ny grej! Haha! Att man får muskler av att rida! ;)
Jag har ridit 4 dagar i rad nu, och jag har redan fått bättre kondition och bättre muskler! ^^ Det lönar sig med träning... har man hört det förr eller?? ;P
Riktigt härlig träning med! ^^


Inte så bra bild menmen ^^

Ridit Sussie dessa dagarna nu!

Kalla mig "fröken Duktig" ;) Haha! Onormalt stolt över mig själv ^^ Men jag har VÅLDSAM TRÄNINGSVÄRK! :'(

Jag har även vart på MAXI idag ^^ <3
Köpte kläder och mat ^^ <3 Mkt fina kläder Höh! <3

:*:*

Pussssss <3

Linnea


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha - Var glad jag blir att det inte bara är jag som får träningsvärk av ridningen.....

Och det enda som hjälper mot träningsvärk - är just mer träning...alltså du MÅSTE rida flera dagar i veckan hihi

2010-02-23 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0