LÄS OCH KOMMENTERA...

TJABBA...

Ibland undrar jag hur sk kompisar kan glömma att han/hon ska träffa ngn annan??...
Alltså:

Kompisen- Visst, vi kan träffas

"Jag/du"- Okej, ringer dej sen..

Man ringer

Kompisen- OJ FÖRLÅT! Jag skulle visst träffa ****... Förlåt..

---

Visst...
EN eller TVÅ eller TRE, gör inget... men gång på gång på gång....
Jag menar... hur kan man glömma... sånna saker...
Då känner man sig inte så mycket värd... jag gör inte det iaf...

---

Och så var det även det om SKITSNACK!
Skitsnack, alla gör väl det någon gång i livet... även jag har gjort det, alla är inte perfekta, vi är trots allt bara människor...
Det är som att ljuga...
Men man kan alltid säga förlåt, förlåta, och gå vidare... Eller?

Men att ständigt bli ignorerad, och sedan talad om i skit... det är inte kul att veta om...
Inte kul, Inte kul alls...
Att folk går emot en, de påverkas av EN viss person...
Ena stunden är de ens kompisar, andra stunden, blir man mobbad av dem, då fattar jag inte... är ni verkligen personens kompisar??
Kompisarna snackar skit om mobbaren, sedan är de bästa kompis med personen, för att de blir påverkade, rädda för personen, men deras sätt att verka vara coola, funkar inte så värst bra. Många tycker i själva verket att personerna i fråga är väldigt omogna, korkade.
Att bli utsatt för en sådan sak är inte lätt, varken att bli mobbad, eller vara mobbarens "hundvalp".

Det är synd och tråkigt att näst intill allt detta beror på skitsnack (i tjejernas värld).
Att man inte kan klä som man vill, tro på vad man vill, t.o.m. tänka vad man vill utan att bli nedtryckt. För det är "TUFFT" att vara som "dem"...



KOMMENTERA!!!!

Linnea

Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla kusinen, jag blir rentav förbannad när jag läser ditt inlägg. Jag skulle så gärna tala de där flickorna till rätta men det verkar ju lönlöst vad jag förstått. Du behöver inte de där "coola" tjejerna i ditt liv. Vi har pratat mycket om det och vänner som vänder kappan efter vinden är inget och ha. Jag har haft flera sådana vänner men lämnat det bakom mej, du kommer må så mycket bättre. Jag hoppas du kommer träffa massor med vänner som förstår vikten av att vara vän med dej. En vän lyssnar, ställer upp, förstår... Inte lämnar en när man är som mest ledsen. Jag finns om du behöver prata lillkusinen. Kram

2010-02-01 @ 15:59:07
URL: http://phasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0