Gomorgon!

Hej!
Jag steg upp, för typ, 20 minuter sen, gick ut med hunden, och nu datorn <3
Hade hoppats på mejl på Myspace och lite kul såntdär, men nehepp,, inga mejl :'(
Ist så satte jag mig och började blogga ^^ :*:*
ÄLSKAR MIN BLOGG! :D
Och här kommer dagens... ↓

dagens outfit : Jeanstights (maxi), tröja (gina), mössa (maxi)
dagens låt :  Rihanna- Disturbia
dagens frisyr : Rakt där fram, och rufs där bak
dagens smink : Ögonskugga, eyeliner, rouge, läppglans, mascara
dagens planer : Läxa, eventuellt stallet
dagens vill ha : En systemkamera, åka till LA
dagens saknad : Boston, och kamera, Freja,
dagens drog : Musik och,,, Twilight ;)
 "You're like a drug to me...you are exactly my best personal brand of heroin..."
dagens roligaste : Myspace.com, o Freeejs
dagens finaste : Min mössa ;)
dagens måste : Göra läxa... på SPORTLOVET
dagens dricka : O'Boy... tror jag ^^
dagens mat : Inget än.., x'd
dagens sjuka : Trööööött |-)
dagens kärlek : Ingen ^^



Pusssssss
Linnéa

Kommentarer
Postat av: Frejjadihn syyster<3

Obooooyyyyyyyyyy!!!! Deeeet harv ja drågat mig med hela dan<3333333333333333 :D

2010-02-24 @ 19:00:15
URL: http://freejjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0