Förra veckan

Heeej! Oo'
Nu ska jag skriva lite om vad som hände förra veckan...

Måndag- Skola...

Tisdag- Skola...

Onsdag- Skola...

Torsdag- Skola...

Fredag- Skola, Jag träffade min lilla Frejjah, Åkte pulka <3

Lördag- Träffade Emelie Fredriksson, en gammal kompis jag inte träffat på 8 hela år!!, Sov även över med Josse

Söndag- Konfirmation från 10- 15... Kul??... Njaa... men det var tyfft uppe på vinden i krykan! Det var e planka man fick balansera på... och om man klev utan för på golvet där... så kunde man rasa igenom!, Jag var även med Karro, vi åkte pulka :D

Linnea

Kommentarer
Postat av: Emelie

vi hade det jättemysigt då när vi träffades=)<333

2010-02-25 @ 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0