Bio, kläder, kusin <3

Hej!

Idag vart det skola då... -.-'
Men det var okej...

Sen skulle jag till stan, men som jag brukar, så glömde jag ngt igen... MINA PENGAR! Oo'
Så mamma och pappa fick hämta mig, skjutsa hem mig, och jag fick SPRINGA till bussen,... Hmpf....
Sen så mötte jag kusin Sara inne på på stan :D Så vi gick och kollade i affärer en stund, och jag köpte en lång grå tygväst, för 49 kr just nu på GINA TRICOT.

Sen åt vi lite på MCDonalds, och sen tittade vi på bio <3<3<3


'Valentine's Day' VÄRD ATT SE! <333 :)
Den var skitbra!
Och Taylor Lautner va med! (A) ^^ <3 SKITBRA FILM! :D:D:D

Hoppas ni har haft en bra dag, och kväll :D:D

Pussar

Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

III want to watch it, just cause of him, my life

2010-02-21 @ 20:40:07
Postat av: Linnea Hasselquist

Hahah! Thais! You know... he's just in the movie sometimes... -.-' It sucks I know! :(

2010-02-21 @ 20:54:22
URL: http://tiiepnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0