Aktiv, Inte aktiv??

Hej!
Jag har kollat mycket nu på folks bloggar och blir väldigt sugen på att bli aktiv igen, men jag vet inte... Efter som jag inte har så mycket bilder (NO CAMERA) så... e det inte lika kul, eller vad säger ni??
Men jag ska försöka lägga upp lite bilder, men oftast kommer det nog att bli inlägg UTAN bilder, tyvär...
Men jag hoppas på att ni uppskattar min blogg endå... :) ´<3
Ni får gärna kommentera om ni tycker något om bloggen, vad som ska ändras etc.
Men jag ska försöka fixa en ny bloggdesign så fort som möjligt... hehe. (Måste be en kompis om hjälp, som jag tyvär inte träffar så ofta :/...)
Efter som jag e KASS på html-koder... -.-'
Jag ska även fixa en ny signatur... efter som min a ganska tråkig om jag får säga det själv... hehe -.-'

Kram!

Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0