Oo' Tsss! <3

  lk

Kära bloggläsare!

Idag...
Först började dagen med att jag försov mig! Zz
Till klockan 07.35 och skolan börjar 08.20! Oo
Snacka om stress!
Sen när jag väl kom till skolan så var allt lugnt utom Pamela som e lika spidad som vanligt! xD... tills jag kom på att vi skulle ha HK-prov!
Men allt gick väl bra! Man skulle baka nått... jag bakade vanlijbullar! Asgoa om jag får säga det själv! <3
Sen efter HK:n så gick jag ner och då var det bara min grupp som hade slutat ( halva klassen) så när jag kom ner till kapprummet satt Lucas, Pontus och Bidar där inne... xd
Jag satte mig och snackade med dem! Kulkul!! Eller??? :S ^^'
Sen så skulle vi ha DISA i skolan ( Bara tjejer), får tvr inte berätta vad det e! Så vi missade språkvalet! YASS! <3
Sen så hade vi Svenska, So!
Men en vikarie för Martin som e i Egypten! JÄVLA LYLLO! x'D
Vi hade en vikarie som heter Lars, Lasse Oo
Men hnan var asschysst... han jobbar vanligtvis på Nova! :)
Men vi har även haft honom i bild och Franska...
Och i måndags fick vi reda på att Bild-Bettan ska flytta... till Gisslaved! ( Yaaay!)
Men jag kommer även sakna henne lite! Hennes roliga ironi och skämt! xD Mahah!
Inget illa menat asså! :P <3
N****boll! x'D Var bara tvungen! *host*
Men SO:n var väl okej! ( Sista lektionen! Tjooo!)
Niiicce!
Men vissa skulle göra VG/ MVG-provet!
BUT NOT MEE!
Men iaf...
Snackade med Lucas... igen... som jag inte fattar vf han har blivit så schysst mot mig! :O ;P
Sen slutade skolan iaf!

Sen så åkte jag hem! ;p<333

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0