Chacha!

Chacha alla söta! <3

Idag var det skola då... >< igen!
Allt var väl som vanligt, men jag fick damp på "bild-Bettan"! ( Lärare!)
För vi arbetar med garfisk formgivning, och då ska vi klippa och klistra upp bokstäver på ett papper så att VI tkr det ser snyggt ut, med fina mellanrum och allt.
Och då frågade jag vad jag fick för min uppgift jag gjort.
"G" sa hon!
Och då sa jag att hon hhade sagt att vi skulle gör så att vi själva tkt det såg bra ut.
Men det mindes hon inte så hon sa nej!
Och så sa jag att min pappa har arbetat med Garfisk Formgvning och dem klippte inte ut bokstäver för hand och klistrade dem på ett papper.
Hon ba: " Men det gjorde man för 100 år sen ungefär- och jag lär ut saker hon jag vill!"
Och jag ba: " Men idag så använder man datorer! Inte dem medel man använde på 1800- 1900talet."
Då flinade hon bara och gick därifrån!
Och hon får värsta utbrottet om man säger NEGERBOLL!
Shit! Det heter ju så!
Och om man dödar en geting, eller e emot homo/bi- sexuella!
OMG!
Miljökommunist in i benmärjen! Feminist! ÅÅH! Jag blir så förbannad! :@

---

Men efter skolan så följde jag men Hanna me H (Hannah) till KRS!
Bajskul! <3
( På bilen; Hannah och Nalle! <3)

Hannah var jättebra! <3
Och sen så var det en som red Lucky Boy! <3 En assnäll häst!
Men inte för att kritiresa henne! Men hon kunde verkligen inte hantera häststackarn! :'(
Samtidigt som hon bromsade in, skänklade hon på och sa: " LYSSNA LUCKY!"
Och sen när ha inte lyssnade (vilket var normalt så som hon red) styrde hon in honom i väggen!
Jag har f*n ridit honom eftersom mamma hyrde honom innan vi skaffade häst!
Han e hur snäll som helst!
Han har ju gått handikapsridning för h*lv*t*! ÅÅH!
Stackare! ><'
Och så såg jag Alfie! Lilltjejen som red honom nådde ju inte längre en prec. nedanför kåpan på sadeln! Och stackars Alfie som e typ 27 år! Han ska f*n va penssionerad! :'(
Jag lider med dem! </3


Men för övrigt har min dag vart bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0