God morgon världen <3

Tjenixen <3

Idag vaknade jag kl: 09:00 ;P
Haha

Jag gick upp, gick ut med Mimmi <3 Och satte mig vid datorn :) <3
Och nu då... så snackar jag med Artina på msn... =) :D <3
Och så... jaa... jag bloggar då oxå ^^

Sen... jag vetifan vad jag ska göra då ^^ <3
Men typ julpynta... kanske ringa till Ellan/ Elli/ Elli- Fanten/ EllisBellis/ Ellinor/ Bellan x)

Hah <333

Alltid lika kul med Elli-fanten duvet :* <3
;O <3

Som ni vet så har jag inga: " Dagens outfit" / " Hiss eller Diss" Etc...
Men 'outfiten' är för jag har ingen kamera eftersom min mobil e sönder :'(
Och min digitalkamera e helt D:A:M:P:I:G :(

Hmm...
Men hoppas på att få en systemkamera i Julklapp!
Bara EN DAG KVAR!

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0